Victoria Logård

2014-05-25
00:48:57

Varm dag
Hur härligt är det inte med sol och värme?! Vanligtvis äskar jag solen, men de senaste dagarna har min hud fått alldeles för mycket sol vilket har resulterat i soleksem på hela armarna. Inte skönt! Men jag klagar absolut inte, vill helst att hela sommaren ska vara såhär. Varmt och skönt utan bromsar! 

Idag har jag gått i ridbycor i princip hela dagen, trots värmen!!! Först ut var Micke som gick bättre än någonsin. Det har verkligen hänt mycket under de senaste veckorna! Sen ska det bara fungera på tävling också.... Efter lunch kom Sören (ägare och uppfödare av Lady) och Angelica på besök för att titta på hästarna. När hästarna här hemma var klara åkte vi till vår kompis Lotta för att hjälpa henne med att rida in hennes unghästar (som också kommer från Sören). Det hela gick bra, lite små skutt här och där men det får man ju räkna med! Så vid halv 5 kunde jag äntligen byta om till klänning, det var en lättnad kan jag säga 😜






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: