Victoria Logård

2014-08-27
22:35:19

Lång dag
Pjuuh, det här blev en lång dag. Hade bara två hästar att rida på jobbet men fem hästar att rida hemma. Dessutom har jag målat en hel del på jobbet så just nu är min kropp rätt död, hehe. Men alla hästarna har gått riktigt bra idag. Bäst idag var lilla ponnyn Bonnie som har utvecklats enormt den senaste tiden. Hon har gått från att vara väldigt egensinnig till att bli riktigt samarbetsvillig och framåt. Riktigt kul! 

I helgen ska jag knåpa ihop ett inlägg med beskrivning om alla hästar vi har, så blir det kanske lite lättare att hänga med i svängarna😉



Kommentar:
#1: Nina Magnusson

Finaste ponnyn! Kul att det börjar lossna ordentligt nu, hörde att ni skulle testa lite hinder - det ser jag fram emot att höra mer om! ;)

Svar: Ja hon är fantastisk! Absolut 😃
Victoria Logård

2014-08-28 @ 23:45:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: