Victoria Logård

2014-09-15
10:50:02

Måndag
Godmorgon! Gårdagen var grym! Jag och Julia hoppade alla hästarna på förmiddagen. De uppskattade det verkligen! Kul för både hästar och ryttare att göra något annat! Jag tycker det är svinkul att hoppa även om jag kanske inte är så tekniskt duktig. Efter lunch åkte jag ut till Väddö och hade lektioner hela eftermiddagen för att sedan ha film-och middagsmys med Linus syskon på kvällen. En galet bra söndag! 

Nu är det ny vecka och nya tag. Den här veckan händer egentligen inte så mycket. Idag kommer en ny häst som jag ska rida in, på torsdag är det första Åsa-träningen för hösten och i helgen ska vi åka till Djursholm och titta på elit-tävlingarna. Annars är det bara fullt ös med ridning som gäller- som det ska vara med andra ord😉

Hoppade 110cm med Micke, inte så dåligt för att vara dressyrnörd va?😉

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: