Victoria Logård

2014-08-28
09:46:42

.
Såå himla underbart med fint väder idag med! I morse när vi gick på våran promenad kom jag att tänka på hur bortskämd man va när man gick i skolan. Då tyckte man att det var tidigt att gå upp vid 6.45 och fick man sova mindre än 8 timmar så var det hemskt. Haha! Idag vågar jag inte ens tänka på hur många timmar jag sover per natt. Det är ju lite svårt att få ihop timmarna när man ofta kommer hem sent och ska hinna umgås lite med sin pojkvän innan det är dags att gå och lägga sig, och några timmar senare (05.30) är det dags att gå upp igen. Hihi! Tur att man tycker det är så kul med det man håller på med! Sova får man göra när man blir gammal😉 Eller okej jag kanske ska  erkänna att jag är expert på att somna vid andra tillfällen istället. Häromdagen somnade jag sittades vid matbordet (har hänt att jag har somnat med ansiktet i tallriken med, hehe) och ska vi se på film hinner jag sällan se mer än 10 minuter innan jag är helt borta. Känner mig dock nästan aldrig trött, jag bara slappnar av lite grann och innan jag ens har tänkt tanken så har jag somnat. Känns lite tragiskt när man vet att alla bilder som Linus har på sin mobil är från när jag har somnat på konstiga platser. Tycker lite synd om honom ibland, haha. Jag är lite knasig det vet jag,  men det har ni säkert redan märkt😜


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: