Victoria Logård

2014-09-05
10:05:46

Walking on sunshine
Är det inte helt fantastiskt att vi kan ha värsta sommarvärmen trots att det är September!? Flera kvällar i rad har jag kunnat rida i T-shirt till strax efter nio på kvällen. Sjukt, men så himla skönt! Den här veckan har det dock inte blivit några morgonpromenader. Anledningen är att vi båda har tränat/ridit varje kväll och varit hemma tidigast halv tio. Därför har det känts som att de extra sov-minuterna har varit viktigare. Ikväll är jag lite "hästledig", Linus föräldrar kommer på middag och vi ska passa på att umgås iallafall en kväll den här veckan. I helgen är det nämligen full fart... Linus ska vara borta på cup hela helgen och jag och Julia har fullt upp hela lördagen med ett nytt litet projekt (som ni ska få höra mer om i helgen, håll utkik!!!) och naturligtvis en massa ridning också. På söndag åker mamma, Julia och jag på tävling. Den här gången är det DM på Hogsta som gäller. Ska bli riktigt kul! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: