Victoria Logård

2014-05-26
23:22:18

Världens bästa mamma
Det här inlägget skulle egentligen ha publicerats på mors dag, men av någon anledning så hade det inte kommit upp. Nu försöker vi igen...
 
Det är av en anleding som min mamma har smeknamn som "Supermorsan" eller "Supermia". Om det är någon som är skicklig på att utnyttja dygnets ALLA timmar för att hinna med familj med 4 barn, hundar, hästar, kor, katter, jordbruk, jobb och allt vad det innebär, så är det hon. Det är svårt att hitta en person som är mer oegoistisk. Vad det än gäller sätter hon alltid alla andra i första hand och att slå knut på sig själv är mer en vardag än tillfällighet. Ibland skulle man kunna tro att hon hade en förmåga att kunna klona sig eller kanske har hon tusen stycken elastiska armar och ben undangömda som jobbar på för fullt för att hinna med allting. Det är lätt att bli bortskämd med detta. Därför är det extra viktigt att hylla en sådan fantastisk person som dig och faktiskt tala om hur mycket allt betyder. Inte bara för mig och mina syskon utan även för många andra ungdomar i Norrtälje. Det du gör är obeskrivligt! För mig är du inte bara en mamma, du är även en bästa vän och förebild. Tack för att du finns och för att just jag har turen att få ha dig som mamma! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: