Victoria Logård

2014-05-17
19:18:10

Underbar dag
Vilket fantastiskt liv jag har, får nypa mig i armen för att förstå att det inte bara är en dröm. 

I morse var jag som sagt uppe och sprang vid halv 6, efter det åkte jag hem och red Micke och Lady. Båda hästarna var riktigt fina. Det börjar äntligen släppa med bytena för Micke. Mycket kan nog bero på att jag har ställt högre krav gällande lösgjordheten och lydigheten. I och med detta har många andra saker också släppt vilket har gjort att han har blivit mycket bättre på flera olika plan. Stundtals är han helt fantastisk att rida! 

Lady har ju varit brunstig ett tag och har därför fått tagit det lite lugnare. Idag kunde jag dock börja rida henne ordentlig igen. Hon har börjat förstå vad jag menar när jag vill flytta henne för skänklarna vilket är ett roligt framsteg.

När jag var klar med hästarna åkte jag till Norrtälje och åt lunch och gick på stan en stund med en kompis. Efter det åkte jag och Linus hem till Linus föräldrar och solade och körde lite finbil. Nu avslutar vi dagen med att vara på Singö och bara njuter. Går inte att begära så mycket mer av livet👌☀️






Kommentar:
#1: mormor

Vad glad jag blir när du mår så bra och att Micke äntligen börjar fatta vad han ska göra. Har varit på 8årskalas i dag. Kan nog snart släppa mina kryckor

2014-05-17 @ 23:28:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: