Victoria Logård

2014-05-31
06:51:46

Tävlingen i torsdags
Tävlingen gick som sagt ganska bra. Viktor är ju bara 6 år och det här var hans tredje start, så han är inte så världsvan ännu. Han är en väldigt nyfiken kille och på tävling är det många roliga grejer att ta del av. Även om han inte är speciellt tittig så går en del energi åt till det andra som händer runtomkring. Jag tycker dock att han var superduktig i torsdags, det var mycket saker som hände men han höll sig på mattan ändå. När vi kom in på banan blev han lite trött och därför hade han lite svårt att vara ihop i galoppen, men han gjorde absolut sitt bästa för att göra mig till lags även om vi gick lite missar här och där. Men va sjutton, 66% och en andra plats kan man absolut inte vara något annat än nöjd med😃 


Idag är det dock inte någon hästtävling som gäller för mig, idag följer jag med som groom åt Linus som ska på crosstävling! Hoppas det inte kommer regna alltför mycket...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: