Victoria Logård

2014-03-09
20:33:15

Tävling Södertälje
Igår var jag och Micke iväg och tävlade igen. Den här gången gick det lite bättre. Han var dock lite spänd och bjöd inte ritkigt fram för skänkeln. Precis när vi skulle gå in på banan öppnade en funktionär den stora dörren till ridhuset vilket gjorde att en solkatt placerade sig precis under hans mage. Micke faaaar då i luften helt oförberett så jag skämtar inte när jag säger att jag endast var några millimeter ifrån att ramla av. Haha, perfekt början... ;) Annars skötte han sig bra. Som sagt lite tittig och spänd vilket leder till att han inte riktigt bjuder och därav funkar inte sakerna riktigt som de brukar, men vi kämpar på. Vi red ihop 61,6% vilket ledde till en plats någonstans i mitten. Självklart vill man ju vinna och kan ju inte vara nöjd förrän man har gjort det, men efter dagsläget så får jag vara hyfsat nöjd. Nu vill jag bara träna och tävla vidare!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: