Victoria Logård

2014-03-04
23:40:00

En dröm går i uppfyllelse
På fredag händer det! Som jag har drömt om det här i SÅ himla många år och nu ska min dröm äntligen gå i uppfyllelse! Jag ska nämligen äntligen få en egen hundvalp. Det är helt ofattbart. Det är helt sjukt. Men jag är sååå lycklig!

När jag fyllde år fick jag bidrag till en hundvalp och sen visade det sig att några som vi känner lite grann hade precis sånna valpar som jag har tittat på. Linus var dock inte riktigt lika övertygad om att det var just en sån hund som vi skulle ha.... Som  tur var lyckades jag få med honom och titta på valparna och då behövdes det inte lång stund för att vi båda skulle bestämma oss.

Hon kommer heta Lexie och är en korsning mellan Lhasa apso-pomeraninan. Ååå det ska bli så himla roligt! 



Kommentarer:
#1: Chanelle

Förbered er på våldgästnimg från mig!!

Svar: Haha det låter bra
Victoria Logård

2014-03-05 @ 11:33:57
#2: Christina Blomquist

Listigt av dig att låta Linus se valparna, man ÄR körd då och kan bara inte säga NEJ. Lycka till!!

Svar: Haha ja han blev helt såld! Tack!!!
Victoria Logård

2014-03-07 @ 18:44:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: