Victoria Logård

2014-06-26
19:47:24

Semester!
Wohoo! Jag har äntligen lite ledigt! Känns som att det är ganska välbehövligt. Har ju kanske varit lite mycket den senaste tiden...
 
Jag och Linus firade ledigheten med att gå ut och äta middag på G igår, sååå himla gott! Sen har det "goa" bara fortsatt. I morse passade jag, Julia och mamma på att rida hästarna när alla var där samtidigt. Hur mysigt som helst! Nytt för dagen var att Florence (min 2-åring) fick sadel på sig för första gången och utan en endaste liten spänning!! Ska bli så kul att få se hur hon utvecklas ! Alla andra hästarna gick också riktigt bra, en klar fördel för att resten av dagen ska bli bra😜 

När jag var klar hemma åkte jag och hade en lektion och sen for vi vidare till Singö där jag och Linus har haft En riktig semesterdag tillsammans med hans familj. En ganska bra dag med andra ord😃☀️🌸








Kommentar:
#1: mormor

Vad skönt att du har fått semester nu. Hoppas det blir fint väder och du kan vila och koppla av. Men nu är ni ju på gång lite med höet hörde jag av mamma så någon rast och ro blir det väl ej. Vad söta ni är på bilderna. Jag längtar efter er.Kram

Svar: Ja det är superskönt! Vi har börjat med höet, men man hinner ju vila emellan 😉 längtar efter dig med! Kram
Victoria Logård

2014-06-26 @ 20:27:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: