Victoria Logård

2014-06-08
22:25:56

Helgen
Under den här helgen har jag varit en hyfsat "normal människa". Jag har varit hemma hos mamma och pappa och ridit vid 6 på morgonen för att sedan kunna ha resten av dagen över till annat. Igår renoverade vi till exempel  vår garderob i lägenheten och idag har vi varit på konfirmationsavslutning för Linus lillebror och kusin. Det har faktiskt varit lite skönt att göra lite annat, i vanliga fall består ju dagarna i princip bara av hästar. De har de i och för sig gjort nu med, har följt resultaten från SM slaviskt... Är såååå avis! Men också såå glad för att Clara Häggqvist tog en femte placering idag i finalen, grymt jobbat! 
 
 
Nu till mina hästar... 
 
Micke har gått kanon de senaste dagarna. Han bara fortsätter att utvecklas från dag till dag och idag verkade han verkligen tycka att det var kul att jobba. Då blir man bara så himla lycklig! Även Lady har gått bra, men det är i och för sig ingen större nyhet, hon sköter sig nästan alltid perfekt. Jag har även ridit en ponny som jag har hemma för matchning till kvalitén. Jag har inte berättat om henne för er ännu, men det är i alla fall ett D-ponny sto som då är 4 år efter Veronas Bo-Gi och som heter Bonnie. En supertrevlig liten ponny som jag tror mycket på!
 
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg och passat på att vara ute och njutit i solen! Imorgon är det dags för en ny vecka med nya möjligheter! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: