Victoria Logård

2014-06-05
23:51:58

Bra dag
Idag har det varit en jäkligt bra dag. Hästarna har gått kanon och då kan ju dagen inte bli annat än bra! Micke var fantastisk idag! Jag tror Jennie-träningen gjorde susen😉 Men den här dagen har inte bara varit bra på grund av hästarna, en av mina bästa vänner tog studenten idag och fick dessutom stipendium. Är så himla glad för hennes skull! Tråkigt bara att jag inte kunde vara där och fira henne... Är för övrigt så himla avis på alla som tar studenten nu, det var en av de roligaste dagarna i mitt liv! Jag är också väldigt avis på alla som är på SM just nu. Där vill jag också vara, men tyvärr så räcker det ju inte bara med ett kval.... Vi får ta det nästa år elr enkelt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: