Victoria Logård

2014-01-16
01:07:57

Duktig häst

Brrr va det är kallt! Men så länge vi slipper all äcklig lera så är vi överlyckliga. Jag är sååå tacksam för att jag har mina fodrade ridbyxor och min ridkjol just nu. I julklapp fick jag en ridkjol från Uhip av världens bästa mormor. Den är inget mindre än grym! Jag använder den mest emellan hästarna som ska ridas, självklart går den att rida med också men då brukar man bli rätt varm ändå. Den är så 
otroligt smidig att bara dra på sig, vilket gör att man slipper krångla med thermobyxer eller ännu värre, att frysa! 

Micke har gått riktigt bra de senaste dagarna. Därför fick han bara komma ut i skogen och galoppera i dag. Det uppskattades av oss båda! Ibland är det bara så skönt mentalt att få göra något annat. Men imorgon väntar lektion igen!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: