Victoria Logård

2014-02-19
22:39:50

Världens bästa överraskning
Om det är något som jag verkligen tycker är kul så är det överraskningar. Det spelar ingen roll om jag ska överraska någon annan eller om det är jag själv som blir överraskad, så länge det är något positivt😉

Igår morse gick jag och tyckte lite synd om mig själv. Mamma sa att hon tyckte att vi inte behövde göra så stor grej av födelsedagen och på morgonen hade hon inte ringt och sagt grattis eller någonting. Butter som jag var gick jag runt och fixade i stallet när jag hör hur någon kommer in och sjunger ja må hon leva. När jag insåg vilka det var som kom så blev jag så glad att jag började gråta. In kom nämligen Astrid och mamma som hade gått upp extra tidigt för att hinna baka, släppt ut hästar och kört hela vägen till Bro bara för att överraska mig. Tycker ni inte att min mamma är ganska fantastisk?! Det finns ingen som hon! Att hon kom och hälsade på var den absolut bästa presenten av alla💕



Kommentarer:
#1: Christina Blomquist

Eller hur!!!! Sånt "smittar av sig". ;-)

Svar: Ja verkligen!!
Victoria Logård

2014-02-20 @ 17:36:26
#2: Angelica Karlsson

Å vilken bra start på födelsedagen :) Känslorna är det bästa sättet att visa vad man verkligen tycker :) Och jag håller med-ni har verkligen en superbra mamma :D

Svar: Ja hon är bäst!
Victoria Logård

2014-02-20 @ 19:07:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: