Victoria Logård

2014-08-19
12:43:35

Tisdag
Åå va det är härligt med morgonpromenader!! Dock inte när man ska ta sig upp ur sängen precis, då är det tur att Lexie är där (hon tycker nämligen att dessa promenader är det bästa matte och husse någonsin har kommit på...😜).  Det är verkligen skönt att få komma igång ordentligt i den friska luften. Dessutom får jag ju också chansen att umgås med mina hjärtan. Gäller ju att ta vara på varenda sekund eftersom vi inte hinner ses så mycket annars. 


Idag är det jobb som gäller hela dagen och sen ska jag hem och rida. Ser verkligen fram emot att rida Micke idag. Jag har fått jättemycket hjälp av Julia de senaste dagarna och han har faktiskt känts riktigt fin efter det. Skönt när man kan ta hjälp av varandra! 




Hoppas ni alla har en fin dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: