Victoria Logård

2014-08-13
22:18:08

Grym dag
Är det inte helt underbart väder nu? Eller ja det är klart, lite jobbigt att det ska skifta så med sol-regn-sol osv. men perfekt värme att jobba i och inga insekter!!! Så skönt! Började dagen på jobbet med att rida två hästar och fixa stallet. Vid lunch åkte jag hem och red Micke, Lady, Bonnie och Taleia. Alla gick faktiskt kalasbra idag! (Som ni kanske märker så har jag lite nya hästar att rida, tänkte göra en liten kortare presentation om alla imorgon så det blir lite lättare att förstå vilka jag pratar om, hehe). Efter det åkte jag tillbaka till jobbet och skottade ridhuset och gjorde klart allt. Kvällen har bara bestått av städning och matlådefixning, känner mig nästan vuxen ibland, haha! 
 
Hoppas ni också har haft en fantastisk dag! 
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: