Victoria Logård

2014-04-27
08:24:55

Wihooo
Igår var det lokala tävlingar på min gamla hemmaklubb, Roslagens Rid och Körklubb. Jag åkte dit med Lady som en lite rolig grej. Skönt att få tävla lite lättare klasser där allting känns okomplicerat och bara kul. Det här var Ladys första riktiga start så jag hade verkligen inga förväntningar. Vi visste inte ens om hon kunde tänka sig att gå in på banan... Men in kom vi och hon skötte sig galant! Hon gick lugnt och fint och tittade inte på någonting. Så himla skönt! Det gick inte riktigt att spänna bågen, vilket gjorde att det inte blev några direkta skillnader i mellangångarterna, men hon GICK! Resultatet blev 66% och en 11e plats. Lite tråkigt att vi bara kom 11, men va fasiken, 66% är ju superbra för att vara första starten på en 4-åring. Jag är så himla stolt över henne.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: