Victoria Logård

2014-04-14
06:15:41

Upp som en sol ner som en pannkaka
Igår var vi iväg och tävlade igen. Den här gången var det mästerskapsprogramet för Young rider, ett program som jag inte har tävlat förut.  Micke kändes en aningen trött på framridnimgen, men väl inne på banan fick han mer energi, blev dock ganska spänd... Travprogramet flöt på helt okej och jag var fullt fokuserad när helt plötsligt domaren blåser i visselpipan. Direkt börjar man ju tänka "vad har jag gjort för fel nu då?" " jag har väl inte ridit fel väg?". Men så var det faktiskt. Jag hade missat att det skulle vara en halt och ryggning, så jag improviserar och försöker räta till det hela. Tyvärr så tappade jag fokus helt efter det, och red skitdåligt rent ut sagt. Jag skyller ingenting på Micke, utan det var helt och hållet mitt fel. Surt! Men jag känner mig ändå hoppfull. Det känns som att vi är på god väg att få till riktigt bra rundor😃
Hela supportergänget var med; Lexie, Astrid och Linus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: