Victoria Logård

2014-04-17
05:58:14

Skärtorsdag
Dagarna bara flyger iväg och vips så blev det torsdag igen! Idag blir det en lite speciell dag. Vi efteranmälde oss till eftermiddagstävlingen på Segersta som är idag. Detta betyder att jag jobbar bara fram till lunch och sen åker jag, Linus, Lexie och Micke på tävling. Det är så mycket som ska till (Micke ska  sköta sig och jag ska hålla nerverna i styr...) så jag har verkligen inga förväntningar alls. Bara för att det gick lite bra i lördags har jag lätt att börja tänka "nu jävlar" men det är oftast då det går åt pipsvängen... Nej nu ska jag bara fokusera på att rida så bra som möjligt så får vi se hur långt det räcker😉 




Kommentar:
#1: mormor

Då ser vi bara fram emot rapport om resultatet i morgon och hoppas

2014-04-17 @ 22:39:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: