Victoria Logård

2014-04-09
22:38:28

Många lärdomar
 
När jag inte bodde hemma lärde jag mig mycket om mig själv. Helt plötsligt insåg jag att saker som jag tidigare sett som självklara, inte längre va det. Det kunde vara allt ifrån att jag inte hade någon att äta frukost med på morgonen till att jag inte hade möjligheten att träffa mina syskon varje dag. Jag insåg att jag är mer hemmakär än vad jag någonsin kunnat drömma om. Som tur var så var det bara lite drygt en timmes resväg hem, men det blev för långt för att kunna ha ork och råd att åka så ofta som man ville. Men jag lärde mig också att jag faktsikt KAN klara mig själv. Nu när jag har flyttat hem igen så uppskattar jag verkligen allting så himla mycket mer. Nu tycker jag verkligen att det är helt fantastiskt att få träffa familj och vänner, jag njuter av att kunna rida alla mina hästar där hemma och jag kan inte sluta tänka på hur bra min vardag är just nu...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: