Victoria Logård

2013-09-24
23:58:35

Tisdag
Det blev en ganska lång dag idag. Inte för att det har varit tråkigt på något vis, men att rid/ rida fram 6 hästar, longera 2 och göra annat stallarbete tar sin lilla tid. Har dock varit oerhört kul att få sitta på så många olika hästar! Känner mig lyckligt lottad som får chansen att göra det. Dessutom gick Micke ganska bra idag. Vi börjar få lite bättre ordning på bytena och traven är också mycket bättre. Känns kul!

När jag kom hem tänkte jag att det skulle bli perfekt om jag tog en liten powernap vid 20.30 så jag kunde vara pigg till Hollywoodfruar, jo pyttsan.... Vaknade upp 23.15, så det blev helt enkelt inga Hollywoodfruar för min del... Såå typiskt mig...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: