Victoria Logård

2013-09-19
23:37:35

Minnen
När man tänker tillbaka på en viss tid som har varit kommer man ofta inte ihåg så mycket. Jag älskar att fota allt och alla, dels för att dela med mig av det på bloggen, dels för att komma ihåg allt som hänt. Tror att den ådran kommer från mormor...   

Idag bestämde jag mig för att titta igenom mina bilder på telefonen.  Jag säger bara WOW vad mycket jag har varit med om under ett år! Jag nästan kiknade av skratt när jag såg vissa bilder och videos. Herregud....! Det har hänt så många saker som man har glömt, inte reflekterat över eller bara blir glad över att påminnas om. Härligt var det i alla fall att se vad mycket roligt jag har fått vara med om!




Kommentar:
#1: mormor

Kul att du tror att mitt fotande har spillt över till dej

Svar: Jaa!
Victoria Logård

2013-09-21 @ 06:55:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: