Victoria Logård

2013-09-14
23:25:41

Helgen
Igår hade jag min lediga dag. Superskönt, speciellt eftersom det återigen var så fint väder! Vet dock inte riktigt vart dagen tog vägen, känns som att jag mest for från det ena stället till det andra. Men såhär i efterhand så hann jag nog med en hel del faktiskt... Först på morgonen fick jag rycka in lite akut på Hästshopen och jobba ett par timmar. Det var verkligen jättekul att få träffa alla igen och självklart att få se alla nya saker! Sen åt jag en underbar lunch med Linus, innan det var dags att åka hem och baka till farmor skulle komma på besök. Har inte träffat henne på evigheter så även det var väldigt uppskattat! Dessutom fick jag chansen att umgås med min familj, vilket inte händer så ofta nu för tiden... Efter fika och en massa prat red jag Lady och sist men inte minst åkte jag till Linus och hade en mysig kväll i soffan. 

Idag har jag fått uppleva ännu en härlig dag på jobbet. Allting har flutit på riktigt bra och Micke skötte sig också fint. Dagen kunde helt enkelt inte ha blivit så mycket bättre! Imorgon ska jag få följa med Martin på tävling på Djursholm. Ska bli sååå roligt!!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: