Victoria Logård

2013-10-31
23:36:59

Snart så...
I helgen är det tänkt att jag och Micke ska tävla i Enköping. Därför var det programridning som gällde för vår del idag på lektionen. Micke gick faktiskt ganska bra. Sakerna är tyvärr fortfarande ganska svajiga, men han är så sjukt mycket stabilare och trevligare att rida. Konkurrensen är stenhård i helgen och med tanke på att vi inte har tävlat på ett bra tag så är mina förväntningar inte så höga. Jag går in med en inställning på att försöka få en bra känsla. Kul ska det bli i alla fall och dessutom är det perfekt att Martin också ska tävla. Då kan jag få hjälp på framridningen och samtidigt följa med som hästskötare. Kan inte bli bättre!

Trött Micke efter dagens lektion


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: