Victoria Logård

2013-10-27
00:16:50

Problem problem...
Jag är totalt hopplös när det kommer till en sak- att somna i soffan... Jag kan gå från att vara hur pigg som helst till att bara någon minut senare vara totalt däckad. Det spelar ingen roll var eller med vilka jag är med. Det händer nästan varje kväll. Idag hade jag tänkt titta på "så mycket bättre". Jag satte mig i soffan och såg ca 5min av programmet, sen var det kört, igen! Det är så tråkigt! Jag missar ju inte bara det jag så gärna ville se, de runtomkring mig blir dessutom väldigt less på mig (förstår dem fullt ut😜) för att jag är så osocial. De flesta börjar dock vänja sig med att det är så och jag kan ju inte låta bli att tycka det är oerhört skönt att  somna i soffan. Men ändå...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: