Victoria Logård

2013-10-10
00:42:03

Mamma på besök
Igår var det lite smått kaos här... Två hovslagare och en tandläkare var här samtidigt och mitt i allt ska ju allt annat som fordring, ridning, in- och utsläpp också fungera. Men vi klarade av det! När dagen var slut var vi dock också rätt slut... Som tur var så var ju mamma här och hälsade på så hon fick hjälpa till lite grann. 

Jag har ju gått och varit lite smått nervös för vad mamma skulle tycka om Micke. I vanliga fall ser hon ju när jag rider flera gånger i veckan och nu har hon inte sett oss på 2 månader... Men hon tyckte faktiskt att det har blivit en stor skillnad på honom. Framför allt så har han blivit mycket stadigare . Så nu kan jag pusta ut😉 Även om det har känts väldigt rätt i träningen och jag litar på Martins tänk så är mamma mitt andra samvete och den som har hjälpt mig under alla år. Så det var skönt att få bekräftat även från hennes håll att vi är på rätt väg 😉

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: