Victoria Logård

2013-10-04
23:31:31

.
Ååå jag har sååå mycket att berätta men mitt internet har varit såååå segt. Nu hoppas jag på att det ska bli lite bättre...!

Så vad har hänt under den här veckan som har gått utan att jag har bloggat...?

Förra fredagen hade vi en riktig tjejkväll jag, Julia, mamma och mormor. Först träffades vi och åt middag tillsammans innan vi gick på Globen och såg när Spanska ridskolan hade uppvisning. Sjukt häftigt var vad det var! Där kan vi snacka om lydiga hästar!! Dessutom  var det väldigt mysigt att få umgås bara vi "tjejer".







I övrigt rullar dagarna bara på. Det är fullt upp hela tiden och vi har riktigt kul. I onsdags var jag ledig och då hade jag en myskväll med lillebrorsan Oscar. Vi gick på marknad och tittade på bio. Man uppskattar verkligen sin familj mer när man inte träffar dem så ofta... Därför tycker jag att det är extra kul att Julia kom ikväll och hälsar på mig och ska vara med och jobba imorgon! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: