Victoria Logård

2013-10-23
00:02:19

.
Dagarna bara flyger förbi. Vips är en dag över, veckan är slut och det är dags för nästa att börja . Det är ungefär så det känns. Denna dag började dock inte så bra... När jag skulle åka till jobbet i morse insåg jag att jag hade fått punka på bilen. Jippi... Som tur var sov jag i Norrtälje i natt så jag kunde få hjälp av mamma att fixa det. 

Något som däremot var mycket bättre med dagen var att  min kompis Sara har varit här och hälsat på och hjälpt till i stallet. Kul att äntligen  få träffas eftersom det inte hinns med så ofta nuförtiden. Måste säga att vi har hunnit med rätt mycket idag. Alla hästarna har blivit ordentligt ridna, jag har klippt två hästar och några har fått sig ett bad.  

Imorgon väntar ännu en arbetsdag. Jag ska följa med Tessan (min kollega) på tävling på Strömsholm. Ska bli roligt! 

Tessan och hennes Aqua!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: