Victoria Logård

2013-10-19
22:15:05

Bra dagar
Igår fyllde världens bästa Linus 20 år. Det firades tillsammans med hans släkt och vänner i hans lägenhet. Firandet kunde inte ha blivit mer lyckat. Superhärliga människor, gott fika och mysig stämning förgyllde kvällen.

Idag har vi bland annat varit på Väddö där Väddö Hästsällskap arrangerade en dressyrtävling. Jag tog med mig Lady dit för att låta henne få träna på att komma bort till nya ställen. Hon skötte sig fantastiskt bra! Duktig att lasta, avslappnad i hanteringen och naturligtvis var hon så vacker som bara hon kan vara 😉 tyvärr tyckte hon att saker och ting var lite för läskiga när vi var inne på banan, vilket resulterade i hon inte lyssnade så bra på hjälperna. Det slutade med att jag utgick, men jag är ändå stolt över att hon skötte sig så bra ändå. I protokollet var det i princip bara blandat med nollor och åttor, hahah! Men det känns riktigt bra i alla fall att jag vet att hon kommer bli en riktigt fin tävlingshäst i framtiden😃




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: