Victoria Logård

2013-11-21
22:37:12

Torsdag
Det känns som att det har hänt massor av saker idag... Martin kände sig inte riktigt frisk så han tog det lugnt på förmiddagen. Vi kunde därför börja med att göra  stallsysslorna lite fort och rida ett par hästar. Vid lunch red Martin lektion på 4 hästar för Ubbe. Efter det var det dags för våra lektioner för Martin. Okej, det kanske inte har hänt så ovanligt mycket, men det bara känns så. Dagarna fortsätter dock att flyga fram! Jag har så otroligt kul på jobbet. Ibland får man till och med kramp i magen av allt skratt, haha! Knasigare, roligare och bättre kollegor får man leta efter! 

Micke gick också bra idag. Det är sååå jäkla kul att få träna ordentligt igen! Jag vill aldrig att ridpassen ska sluta. Det finns så mycket som man bara vill nöta, nöta och nöta på, men det kommer väl... Glad är jag i alla fall att jag har en så fin häst!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: