Victoria Logård

2013-11-03
19:25:54

Tävling i Enköping dag 2
Jag är så stolt över Micke! Idag startade vi då en St George. Konkurrensen var stenhård och jag kände att det var nästintill ett självmordsuppdrag. Men vi överlevde!😜 Micke skötte sig faktiskt riktigt bra. Tidigare har han kastat med huvudet, varit spänd och tittig. Idag "gick" han! Vi fick några missar och vi hade inget tryck, men för att vara oss där vi är just nu så gick det riktigt bra. Vi slutade på 60.8%, vilket jag kanske tycker var lite lågt, men samtidigt var domarnas kommentarer helt rätt. Det var dessutom en nationell George med tuff konkurrens och vi har inte tävlat på evigheter.... Så jag är nöjd! 


Kommentar:
#1: mormor

Kul att du är nöjd och att Micke skötte sej

Svar: Ja det var superskönt!!
Victoria Logård

2013-11-03 @ 22:20:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: