Victoria Logård

2013-11-26
19:40:29

Såååå häftigt!!!
Nu är det dags för den årliga "Globenveckan". Jag trodde att jag inte skulle kunna gå på det i år eftersom jag ska jobba hela helgen, MEN sen har jag ju världens bästa jobb... 

Martin ska vara med i ett shownummer på Globen vilket betyder att hästen (Wyona) kommer vara där under hela veckan. Jag kommer därför att få vara där som hästskötare under hela tiden. Hur coolt är inte det?! Jag är så sjukt taggad!!! Imorgon åker vi och jag ska försöka blogga så mycket som möjligt därifrån!

Kommentar:
#1: mormor

Lyckliga du som får vara med bland alla de duktigaste. Julklapp som vanligt från mej OM du hittar något!

Svar: Jaa det var superkul! Tack!!
Victoria Logård

2013-11-27 @ 06:41:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: