Victoria Logård

2013-11-05
23:34:14

Bästa dagen
Idag har allting bara gått så otroligt bra! Trots att alla var lite trötta och att det regna ute så har stämningen varit på topp! Vi har som regel här att vi alltid lyssnar på lugna favoriter när det är ruskigt väder ute. Det förgyller hela stämningen ännu mer och man går bara runt och myser! Men vi har faktiskt fått lite gjort idag också... Alla hästar har blivit ridna ordentligt. Jag har fått rida fem hästar. Lika kul som vanligt att få rida så pass mycket! Lady var lite spänd idag med, men slappnade av mot slutet mycket bättre än igår. För övrigt har allting bara rullat på. När jag kom hem stack jag ut och sprang en liten runda (kan säga att jag somnade ganska fort i soffan sen...), men det var otroligt skönt! Nu är det bara att ladda upp för en ny arbetsdag!😃





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: