Victoria Logård

2013-12-16
23:41:19

Ny vecka nya tag
Förra veckan var en ganska jobbig vecka på många sätt. Däremot fick den ett väldigt härligt slut genom att jag var ledig hela helgen. Välbehövligt! Idag är det dock måndag igen vilket betyder en ny vecka och nya tag. Micke fick bara jogga lite lätt idag eftersom han har vilat hela helgen, men imorgon ska vi få rida lektion igen. Kul! För övrigt går vi bara här och väntar på att det ska komma snö snart. All lera ger ju liksom ingen vidare julkänsla...

Vill passa på att skryta lite över min lillebror Jacob som vann SM i brottning i helgen. Helt otroligt vad duktig han är! Sjukt stolt syster är vad jag är



Kommentar:
#1: mormor

Vad jag har väntat på att du skulle skriva.Förstår att du haft sjukt jobbigt.Kul att Jacob är bäst men det visste vi ju!! Ska träffa Julia i morgon och fixa mina naglar kul.
Många kramar

2013-12-17 @ 07:13:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: