Victoria Logård

2013-08-18
13:49:07

Vinst!

Dubbe gick kanon vilket ledde till en vinst på 69%! Så jäkla kul! Är verkligen superglad att jag fick följa med till Ericsberg på så pass stora och fina tävlingar. Något som också var kul men samtidigt extremt pinsamt var att de delade ut hästskötarpris. Jag fick alltså gå med in på prisutdelningen, ta emot pris och som om inte det räckte så blev jag även intervjuad. Ja ni läste rätt- de intervjuade mig med mikrofon och allt! Jag är så obekväm när det gäller sånt där. Att rida inför publik går hur bra som helst, men att prata inför så pass mycket människor är lite värre... Men jag överlevde tack och lov ;)


Kommentar:
#1: Angelica Karlsson

Å va skoj :) Grattis till både dig och Martin :D

2013-08-18 @ 20:55:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: