Victoria Logård

2013-08-22
23:36:11

Torsdag

Dagarna bara flyger förbi! Ju mer jag börjar komma in i jobbet, ju mer gillar jag det. I början var omställningen stor. Även om jag har varit förberedd på det här länge nu, så var det större att komma till ett nytt ställe än jag väntat mig. Jag älskar att träffa nya människor och få uppleva nya miljöer, men det var också lite ovant att inte träffa de som man är van vid att träffa varje dag. Nu har ju jag en väldigt tur som har min hemort bara 1 timme ifrån jobbet, vilket gör det möjligt att åka hem när jag känner för det. Som det känns just nu så är jag väldigt lycklig över mitt nya jobb. Jag börjar lära känna alla i stallet mycket bättre, mina arbetsdagar är lärorika och roliga och sist men inte minst så är träningen för Martin riktigt bra. Jag hoppas att det fortsätter i den här riktningen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: