Victoria Logård

2013-08-25
22:20:13

Ledig

Igår hade jag världens bästa lediga dag. Eller egentligen började det härliga på fredagskvällen när jag och Linus åkte till Väddö och hälsade på hans familj. Det var såå mysigt! Sen fortsatte det bara samma i samma anda. Jag träffade min familj (till och med mormor som var och hälsade på), red och myste med hästarna där hemma, träffade kompisar och gick på en kräftskiva på kvällen. Så himla underbart att få träffa alla igen!

Det var dock inte lika mysigt att gå upp vid 04.15 i morse... Martin var och tävlade på Caritza idag och därför fick jag göra i ordning henne på morgonen. Det var en aning segt att gå upp kan jag säga, men under eftermiddagen insåg jag att jag var riktigt glad över att vara tillbaka igen. Imorgon är det ny vecka och nya tag! Längtar!


Förresten Martin och Caritza kom tvåa i Msv B:2 på 69.5%! Grymma!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: