Victoria Logård

2013-08-10
06:38:25

Jobb jobb

Dagarna bara flyger fram. Jag vet inte var timmarna tar vägen. Trots att vi knappt tar någon paus vid lunch och att vi jobbar på i full fart hela dagarna så är det precis att vi hinner bli klara till middagstid. Räknade ut att jag har jobbat 46 timmar på 4 arbetsdagar, men jag mår såå bra av det! På något vis så känns det som att min kropp blir nöjd av att röra på sig så mycket.

De senaste dagarna har jag fått rida en hel del olika hästar, vilket är otroligt roligt och lärorikt. Har faktiskt lite träningsvärk haha! Eftersom jag inte har tränat för Martin förut så är allting ganska nytt för mig, men jag lär mig hur MYCKET som helst- VARJE dag!

Igår var jag med Martin till Vallentuna där årets lag- SM går av stapeln. Det var superkul att få följa med! Blev dock väldigt tävlingssugen själv... Han startade Casai i Msv A:1 men en del missar gjorde tyvärr att resultatet inte blev bättre än 60%.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: