Victoria Logård

2013-08-04
21:45:27

Första arbetsdagen

Sista dagen hemma i tryggheten kunde inte ha varit så mycket bättre. Som om det inte var nog med det underbara vädret så fick jag även vara med om ett superfint bröllop ute på Väddö med många härliga människor. Dessvärre blev det lite si och så med sömnen...

Efter att ha sovit i lite drygt 4 timmar var det bara att pallra sig upp. Med en fullpackad bil, sömniga ögon och en fralla i handen var jag beredd för min första dag på jobbet. Numer bor jag alltså i Bro och jobbar hos Martin Ågevall. Jag fick jobba ensam i stort sett hela dagen eftersom Martin är i Östersund och Camilla (en av de andra hästskötarna) var ledig. Det var svettigt och mycket att göra, men självklart var det roligt också! Nu är jag dock rätt mör i kroppen och längtar efter att få bädda ner mig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: